بلاگ

بهترین برند سیم و کابل تهران

سیم و کابل

جهت خرید سیم و کابل برق مطمئن و مرغوب، باید از بهترین برندهای موجود خریداری نمایید. جهت انتخاب این برند ها، باید به یک سری نکاتی توجه کنید. در ادامه شما را با انواع سیم و کابل برق موجود در بازار آشنا خواهیم نمود پس با ما همراه باشید.

 

در حال حاضر زندگی بدون جریان برق غیر ممکن است، چرا که کلیه امورات زندگی انسانها و همه صنایع به شکل گسترده ای به جریان برق وابسته است.

 لذا به منظور انتقال جریان برق، به کارگیری از یک فلز رسانا همچون؛ آهن، مس و یا آلومینیوم لازم است. در واقع سیم و کابل برق، موقعیتی را فراهم می کنند تا به وسیله آن ها انتقال جریان برق به واسطه ی فلز رسانا امکان‌پذیر می‌شود.

جهت خرید سیم و کابل برق مطمئن و مرغوب، باید از بهترین برندهای موجود خریداری نمایید. جهت انتخاب این برند ها، باید به یک سری نکاتی توجه کنید. در ادامه شما را با انواع سیم و کابل برق موجود در بازار آشنا خواهیم نمود پس با ما همراه باشید.

بهترین برند سیم و کابل برق در ایران

جهت انتخاب نمودن یک سیم و کابل برق خوب و مناسب،اول باید ملاک های خوب و یا بد بودن آنها را شناسایی کنید و با توجه به این مولفه ها، نسبت به کیفیت این محصولات گوناگون در بازار، نسبت به یک خرید مطمئن اقدام نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که کمترین خطا و اشتباه در مراحل تولید سیم و کابل برق، ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. به طوری که آمارهای اعلام شده نشان می‌دهد عکس از آتش سوزی ها به دلیل انتقال غیر اصولی برف اتفاق افتاده است.

سیم و کابل برق موجود در بازار، به شکل حلقه و کلاف بسته بندی شده اند و با توجه به میزان درخواست متقاضیان برش داده خواهند شد، بنابراین مشتریان باید در انتخاب سیم و کابل مورد نیاز خود نسبت به کیفیت و رعایت کلیه اصول مرتبط با ساخت و تولید این محصول توجه نمایند.

از جمله بهترین برندهای مطرح در زمینه تولید سیم و کابل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شرکت صنعتی الکتریک خراسان که تولید کننده سیم و کابل افشارنژاد است فعالیت خود را از سال 1345 در شهر مشهد آغاز کرده است. این شرکت یکی از بهترین تولید کنندگان سی و کابل با کیفیت در کشور می باشد.

شرکت تولیدی سیم و کابل ثمین یکی دیگر از شرکت های تولیدی انواع سیم و کابل افشان و مفتولی است .

برند معروف دیگر سیم و کابل سیمکو می باشد که مربوط به شرکت سیمکو می باشد.

این شرکت با به کارگیری مواد اولیه مرغوب و طراحی متنوع در تولید محصولات توانسته است جزء بهترین های تولید کننده سیم و کابل در ایران باشد.

 

خصوصیات فنی سیم و کابل برق

 توجه به ویژگی ها و خصوصیات فنی سیم و کابل برق، می تواند شما را در انتخاب مرغوب ترین محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند.

 در ادامه تعدادی از این مشخصات فنی را برای شما بیان خواهیم نمود پس با ما همراه باشید.

کلاس هادی:

از جمله ویژگی های اصلی هر سیم و کابل برقی کلاس هادی آن می باشد. در واقع فلز عبور دهنده جریان برق، معمولاً از جنس آهن، آلومینیوم و مس تولید می شود دارای گونه های متنوعی هستند که هر یک از این اشکال به یک دسته یا کلاس نامیده می شوند. به طور مثال؛ کلاس ها ممکن است به شکل مفتول، نیمه مفتول و یا افشان تولید شوند، که این امر در قیمت کابل و سیم بسیار موثر است. به طوری یک ویژگی تاثیرگذار در مشخص نمودن نرخ بازار محسوب می شود.

دامنه حرارتی در حالت خم شو:

این ویژگی فنی سیم و کابل برق، در رابطه با کمترین و بیشترین میزان حرارتی است که محصول، توانایی قرار گرفتن در آن را دارد.

 لذا با توجه به دمای کاری، محصولی را انتخاب نمایید که مناسب کارتان باشد.

 به این نکته توجه داشته باشید که اگر با توجه به کار شما ممکن است سیم و کابل دائم در حال خم و راست شدن باشد، در اینجا باید به این ویژگی سیم و کابل دقت نمایید.

دامنه حرارتی در حالت نصب ثابت: 

اگر استفاده از سیم و کابل برق، در مکان های ثابت مانند؛ لوله های خرطومی در ساختمان ها و یا دستگاه های برقی انجام می‌شود، یعنی پس از نصب نمودن و در هنگام استفاده کردن از آن ثابت است،متقاضی با توجه به نیاز کاری خود، می‌تواند از این محصول در دمای سازگار با آن استفاده کند.

جریان مجاز و حداکثر جریان:

جریان مجاز همانگونه که از اسم آن پیداست، یعنی جریانی که مجاز است دائم از سیم و کابل عبور کند. اما حداکثر جریان یعنی؛ بعد از گذراندن  از سیم محصول کاملاً نابود می‌شود. بنابراین در هیچ جایی نباید جریان از حد مجاز خود بگذرد و به سمت حداکثر جریان برود. با توجه به این مولفه سیم و کابل و با توجه به نیاز کاری خود می توانید یک محصول مرغوب را انتخاب نمایید.

مشخصات فنی سیم و کابل و کاربرد هر یک از آن ها به وسیله یک علامت اختصاری بر روی پوشش آنها که عایق سیم محسوب می شود علامت گذاری شده اند. دانستن و توجه نمودن به این مشخصات، در زمان انتخاب و خرید سیم و کابل برق لازم است.

شما می توانید لیست سیم و کابل ایرانی موجود در بازار را در سایت های معتبر جستجو نمایید و نسبت به یک خرید آگاه و مطمئن اقدام کنید.

بهترین سیم و کابل برق موجود در بازار 

با توجه به برندها و مارک های گوناگون موجود در بازار،در صورتی شما می‌توانید یک خرید مطمئن و عاقلانه داشته باشید که هدف شما فقط برند و مارک تجاری سیم و کابل برق نباشد یعنی تمام این مولفه های گوناگون جهت یک خرید مطمئن را در نظر بگیرید.

گاهی ممکن است شرکت های تولید کننده بهترین سیم و کابل برق موجود در بازار نسبت به کیفیت محصولات خود دچار تغییراتی شده باشند که شما از آن بی خبرید لذا تنها با تکیه بر مارک و برند محصول نسبت به خرید خود اقدام نکنید.

قیمت سیم و کابل برق

هنگامی که مرغوب ترین برندهای سیم و کابل ایرانی را شناسایی کنید، می توانید یک خرید تضمینی انجام دهید. در این صورت محصول بی کیفیت را خریداری نخواهید کرد. با توجه به نقاط ضعف و قوت هر یک از شرکت‌های تولید کننده و رقابتی شدن بازار تولید، شما می توانید یک خرید ساده، آسان و با کیفیت داشته باشید.

 در واقع قیمت سیم و کابل برق، با توجه به کیفیت و نوع محصول به کار رفته در آن ها معین می شود.

 

سخن پایانی:

بارها اتفاق افتاده است که سیم ها و کابلهای برق، در برندهای گوناگونی با شکل ظاهری یکسان تولید شده و به بازار ارائه می شوند.

 با این حال مشتریان گمان می‌کنند؛ که یک محصول با کیفیت را خریداری نموده اند. اما این در حالی است که تصور آنها اشتباه بوده و با یک محصول بی کیفیت که دارای عمر کوتاه می باشد روبرو شده اند.

بنابراین توصیه می‌شود که بهترین و مرغوب ترین برندهای سیم و کابل ایرانی را شناسایی نموده و با توجه به نیاز خود و در نظر گرفتن مشخصات فنی محصول، آن را خریداری نمایید. امروزه سایت های معتبر اینترنتی خرید مطمئن و آسان را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *